Kova su skruzdėlėmis

Šiltnamyje vėl atsirado amžina mano bėda- skruzdėlės. Kitiems jos bėdos nepridaro, o pas mane prikrečia nemažai eibių: išnešioja pasėtas sėklas, pasidaro lizdus augalų šaknyse, vazonuose, dėl to sulėtėja augimas ar net žūsta augalai.

Susikonspektavau iš interneto platybių kas gelbsti iš naminių priemonių prieš skruzdėles, kai ką jau spėjau patikrinti:








  • Malta kava- pabarsčius jos truputį tam kartui apmažėjo skruzdžių, bet laikinai, po kelių savaičių vėl karaliauja kaip karaliavusios.
  • Susmulkinti čili pipirai- barsčiau kartu su kava tai neaišku ar išvis veikia, bet panašu, jog labai jų nebijo, aplenkia ir tiek. 
  • Mielės sumaišytos su uogiene ar cukrumi- nuodingos skruzdėms. Internete teigiama, jog gana efektyviai naikina.
  • Boro rūgštis, boraksas sumaišius su cukrumi ar cukraus pudra- taip pat nuodija skruzdes. Man padėjo- šiltnamyje kol kas nematyti skruzdžių.
  • Česnako skiltelės- turėtų atbaidyti skruzdėles, nes nemėgsta jų kvapo, dar neišbandžiau.
  • Pomidorų lapai- pas mane nei kiek nepadėdavo. Pernai ant lizdų ir takų dėjau- tiesiog nekreipdavo dėmesio. Tai nežinau ar mano pomidorų lapai nestipriai kvepia, kad bėgtų ar jos jau pripratusios prie to kvapo, nes jau ne pirmi metai šiltnamyje jos karaliauja.
  • Parūgę arbūzai- turėtų veikti panašiai kaip mielės, apnuodija skruzdes. Dar nebandžiau.
  • Soda- reiktų išbarstyti ant lizdų ir jų takų. Dar nebandžiau. 
  • Pelynas atbaido skruzdes. Dar nebandžiau.
Taigi dar nemažai neišbandytų priemonių, tad galėsiu parašyti rezultatus.





Temų grupės